Jaunums - noslēpumu slēpšana no Google
Publicēts 2. jūnijā, 2011.
Aizvien lielāku popularitāti uzņēmējdarbības un sabiedrībā labi pazīstamu personu dzīvē ieņem jauna tipa sabiedrisko attiecību uzņēmumi, kas primāri nodarbojas ar minēto subjektu reputācijas pulēšanu, palīdzot slēpt caur Google meklētāju uzejamās negatīvās atsauksmes un publikācijas.

Aģentūras sola samazināt to meklēšanas rezultātu reitingus, kas viņu klientam ir nevēlami. To lielākoties aģentūras veic, izmantojot tūkstošiem viltus profilu sociālajos tīklos, kur tiek imitēta reālu cilvēku darbība un komunikācija, apspriežot tikai klientam vēlamās ziņas un tematikas. Tādējādi meklēšanas rezultātos augstāk nonāk tieši labās ziņas, jo par tām iepriekš vairāk runāts, atsaucoties uz publikāciju The Times, vēsta Newsru.com.

Klientu reputācijas spodrinātāji neatklāj savu klientu vārdus, taču tie esot kāds rakstnieks un politiķis, kam bijušas attiecības ar mīļākajām, kā arī kāds precējies aktieris, kas maksājis par intīmpakalpojumiem. Pēdējo sešu mēnešu laikā pēc aģentūru palīdzības esot vērsušies vēl divi aktieri un kāds sportists, kas par divu nedēļu darbu maksājuši līdz pat 20 tūkstošiem sterliņu mārciņu, kā arī Bedfordas hercogam piederošā Voburnas parka pārvaldnieki, lai slēptu presē nonākušās ziņas par nežēlīgu izturēšanos pret dzīvniekiem.

Google meklētājs rezultātus šķiro pēc vairākiem desmitiem kritēriju, tomēr viens no galvenajiem ir saišu daudzums, kas uz kādu interneta vietni ved no citām lapām. Jo saišu uz pozitīvām ziņām vairāk, jo mazāka varbūtība, ka dienas gaismā nāks sliktas vēstis. To ļauj apgalvot statistikas dati, kas liecina, ka 90% interneta lietotāju neklikšķina tālāk par pirmo Google rezultātu lapu, tā vietā sākot jaunu meklēšanu. 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: