Google sāk apkarot ar reklāmu saistītas lapas
Publicēts 28. jūnijā, 2011.
Interneta pakalpojumu un informācijas tehnoloģiju koncerns "Google" sācis apkarot interneta lapas, kuru galvenais uzdevums bijis atvilināt "Google" lietotājus apskatīt ar šīm lapām saistītas reklāmas, ziņo laikraksts "The New York Times".

 

"Google" izstrādājis rīku "Panda", kur atrod un atsijā viltus satura vietnes, kas pieblīvētas ar "Google" interneta lapu izvērtēšanas sistēmā augsti vērtētiem un lietotāju pieprasītiem vārdiem un frāzēm.

Tā dēvētās satura fermas kļuvušas par biznesu, kur strādā profesionāli rakstītāji, taču rakstītāju darbības jēga ir piesātināt rakstu ar atslēgas vārdiem, kurus "Google" lietotāji meklē un, kurus bieži lietojot, interneta lapa vēl pirms laika varēja iegūt augstu reitingu "Google" meklēšanas rezultātos.

"Satura fermu" ietekmē, "Google" lietotājs nonāk pie to satura un arī redz reklāmas, kuru reitings un cena palielinās, pateicoties lapas viltīgai ietekmei uz "Google" meklēšanas un izvērtēšanas algoritmiem.

Lai novērstu sava meklēšanas rīka izkropļošanu, "Google" februārī ieviesa "Panda" un nesen palaidusi šīs atsijāšanas programmas jaunāko versiju.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: