Publicēts 12. oktobrī, 2009.
Coca-Cola mārketinga departaments grib pārliecināt pasauli, ka bezkaloriju versija Coca-Cola Zero garšo tieši tāpat, kā oriģinālā Coca-Cola
Katrā ziņā katrs pats var izlemt vai ir atšķirība vai nav starp šiem dzērieniem. Bet interesanta lieta ir reklāmai jeb mārketinga aktivitātei Coca - cola Zero Facebookā. Ir izveidota Īpaša aplikācija, kas atpazīst sejas, piedāvā pēc fotogrāfijas sameklēt Facebook lietotāja līdzinieku. Tas ir interesants reklāmas risinājums, jo:
1) labi dramatizē Coca-Cola vēlmi pasvītrot garšas līdzības abiem produktiem,
2) izmanto inovatīvas tehnoloģijas šīs ieceres realizēšanai.
Facebook lietotāji var izmēģināt šo aktivitāti un sameklēt sev dubultnieku, kas nenoliedzami ir intriģējoši un interesanti!