Coca - Cola Zero Facebook aktivitāte
Publicēts 12. oktobrī, 2009.
Coca-Cola mārketinga departaments grib pārliecināt pasauli, ka bezkaloriju versija Coca-Cola Zero garšo tieši tāpat, kā oriģinālā Coca-Cola

Katrā ziņā katrs pats var izlemt vai ir atšķirība vai nav starp šiem dzērieniem. Bet interesanta lieta ir reklāmai jeb mārketinga aktivitātei Coca - cola Zero Facebookā. Ir izveidota Īpaša aplikācija, kas atpazīst sejas, piedāvā pēc fotogrāfijas sameklēt Facebook lietotāja līdzinieku. Tas ir interesants reklāmas risinājums, jo:

1) labi dramatizē Coca-Cola vēlmi pasvītrot garšas līdzības abiem produktiem,
2) izmanto inovatīvas tehnoloģijas šīs ieceres realizēšanai.

Facebook lietotāji var izmēģināt šo aktivitāti un sameklēt sev dubultnieku, kas nenoliedzami ir intriģējoši un interesanti! 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: